Monday, 6 July 2009

Dunia Sudah Terbalik.....

Niat dalam hati ni kononnya nak le tulis ikut kronologi kehidupan dari muda dulu sampai la ni...Tp sering ketandusan idea. Untuk tidak menghampakan mek yah yg selalu melawat halaman rumah ku & tanpa disuruh2 bg makan ikan dlm akuarium smpai kenyang baru balik, kira masukkan lah gak sikit cter.

Cternya x ler best sgt, ni ha ..kisah 2 org bintun ku yg ntah hape2... nengok la ni yah..ade ke adiknya yg kemetot tu tolong kasi susu kat akak dia (as u know la,akak dia dh sekolah tadika pun, tak leh b'pisah sejauh 2 marhalah lagi dgn botol tu..kira org lain bantal busuk,dia botol busyuk )


video

No comments:

Post a Comment